Серед різних послуг СТО ремонт паливної системи входить до переліку найбільш популярних серед автовласників. Одна з основних причин неполадок в її роботі – заправка паливом низької якості. Погружний насос може вийти з ладу внаслідок перегріву, якщо автомобіль систематично експлуатують при низькому рівні палива. Також ремонт паливної системи може знадобитися у зв’язку з природним зносом її компонентів.

Коли необхідний ремонт паливної системи

Несправності паливної системи проявляються низкою зовнішніх ознак, але подібні прояви характерні також для поломок запалювання, циліндропоршневої групи й інших пов’язаних систем. Так що встановити точну причину проблем без професійного діагностичного обладнання важко. Звернутися на СТО по ремонту паливної системи слід в таких ситуаціях:

  • двигун запускається з зусиллям і/або не розвиває повну потужність, це може вказувати на несправність паливного насоса;
  • падіння потужності ДВЗ у поєднанні з перебоями в його роботі незалежно від режиму більш характерні для засмічення фільтрів;
  • якщо проблеми в роботі мотора супроводжуються підвищеною витратою бензину, ДП, ймовірно, що паливопровід засмітився або деформований, перетиснутий;
  • якщо при цьому виявляється підтікання бензину (дизпалива) та відчувається його запах, це ознака найбільш небезпечної проблеми, при якій потрібен негайний ремонт паливної системи, – порушення герметичності;
  • якщо автомобіль на низьких оборотах двигуна їде ривками, в паливний бак, швидше за все, потрапила вода.

Все це говорить про те, що необхідна діагностика та ремонт паливної системи. Всі необхідні роботи з ремонту паливних систем авто з бензиновими та дизельними ДВЗ здійснює наш автосервіс, кращий в місті Бровари.

Основні види робіт із діагностики, обслуговування та ремонту паливної системи

Паливна система будь-якого автомобіля потребує регулярного промивання бака та заміни фільтрів. Важлива складова профілактичного обслуговування та ремонту паливної системи дизеля – злив конденсату. Ремонту бензинової паливної системи повинна передувати діагностика. При наявності бортового комп’ютера до нього підключається сканер, аналізуються коди помилок. Важливі етапи діагностики:

  • візуальний огляд вузлів для виявлення протікання, пошкоджень, деформацій;
  • замір тиску в паливній магістралі;
  • огляд і тестування на стенді паливного насоса;
  • стендова перевірка форсунок.

Аналогічний комплекс діагностичних процедур проводиться перед ремонтом дизельної паливної системи.

Одна з найбільш трудомістких складових ремонту паливної системи – перебирання та лагодження паливного насоса. Зазвичай заміни потребують мембрани, клапани. Якщо тріснув корпус, пошкоджений важіль, необхідна заміна насоса в зборі. Також вимагає уваги електропривід насоса. Може знадобитися заміна проводки, штекерних з’єднань, реле та запобіжників, очищення контактів.

Ще один важливий вузол, якому необхідно приділити увагу в ході ремонту паливної системи, – паливна магістраль. У ряді випадків досить її продування під тиском в поєднанні з заміною сітчастого фільтра паливозабірника. Але якщо трубки та шланги сильно забилися, пошкоджені або пережаті, вони підлягають заміні. Можуть потребувати заміни форсунки, датчики, регулятор тиску та інші деталі.

На ремонт паливної системи ціна залежить від обсягу робіт, вартості ремкомплекту або вузлів, які довелося замінити. Якщо вам потрібен ремонт паливної системи дизель в Києві на лівому березі, звертайтеся в AFS service. Ми також займаємося ремонтом і обслуговуванням бензинових паливних систем. Виконуємо роботи якісно, із застосуванням сертифікованих запчастин, оперативно та недорого.