- 7 Грудня, 2020
- 674
- 0
З наближенням зими багато автовласників починають готувати свою машину до експлуатації в суворих умовах. Тут треба приділяти увагу багатьом нюансам – і щоб ви нічого не забули, розглянемо кожен пункт докладно.
В першу чергу треба подбати про зимові покришки. Рекомендується купувати 4 колеса від одного виробника. Особливо водіям-новачкам. Більш досвідчені люди можуть використовувати на кожному мості різні шини.
При цьому перед установкою треба обов’язково оглядати зимові покришки. Вони м’якші літніх, тому, якщо будуть сухими або потрісканими, то підведуть вас на вкритій льодом дорозі, також необхідно після зміни коліс зробити розвал сходження.
Поки в автосервісі ставлять зимові шини, слід оглянути стан всіх елементів цієї системи.
У дисків повинна бути рівна поверхня. Хоча допускається наявність іржі на торцевій частині. Але якщо вона є на поверхні притиску колодки – це проблема, і її треба виправляти.
Також не забувайте про «ручник» або «ножник». Взимку він може «порадувати» вас примерзлими колодками або підклинившим тросом.
При низьких температурах акумулятор може підмерзати. І при недостатній щільності електроліту запустити двигун буде проблематично.
Як правило, акумулятор розряджається при коротких поїздках і довгому простої. Тому, якщо ви тільки їздите на роботу і назад, а потім машина стоїть, тоді перед початком холодів варто провести невелику ревізію. Тобто, виміряти щільність пристрою і зарядити його, якщо потрібно. Це дозволить уникнути неприємних ситуацій на дорозі.
Виміряти її на наявність вологи можна як самостійно, так і заїхавши в автосервіс. Вся суть в тому, що ця рідина є гігроскопічною, тому накопичує в собі вологу. А взимку ці крапельки замерзають. І якщо відсоток вологи буде занадто великий, то при нульовій температурі замість гальмівної рідини буде крижана каша. Наслідки можуть виявитися вкрай неприємними.
Для певних двигунів взимку рекомендується перехід на оливу зі зниженою в’язкістю. І ігнорувати цю пораду собі дорожче. Адже якщо використовувати іншу оливу, то деталі, що труться будуть зношуватися набагато швидше. І наслідки не змусять себе довго чекати.
При цьому автоматично зникає гарантія – особливо в нашій країні. Причина проста: ви не прислухалися до рекомендацій автовиробника, тому самі винні.
Також не забувайте про охолоджуючу рідину движка – антифриз (на радянських моделях це тосол).
По-перше, його рівень повинен бути хоча б мінімальним, але краще – більше. Адже взимку від температури даної рідини залежить робота пічки. Якщо упустити цей момент – будете мерзнути в машині.
По-друге, антифриз повинен збігатися з допустимою температурою місцевого клімату. Якщо температура опускається до -30 градусів, а антифриз підходить тільки на використання до -10 градусів, то вийде льодова пробка. І вона приведе до плачевних наслідків, в числі яких:
У підсумку це закінчиться капітальним ремонтом.
Дістаньте його і огляньте: чи є пил, чи не забитий він листочками. В цьому випадку його можна просто продути. Якщо ж фільтр забруднений – то тут потрібна заміна.
Навіщо все це потрібно? Причина проста: через забитий фільтр повітря в салон буде потрапляти в меншій кількості. В результаті знаходитися в машині буде некомфортно.
Як бачите, більшість пунктів стосовно підготовки машини до зими виконуються в якості профілактики. Тобто, достатньо просто пройтися по них, оглянувши кожну деталь і переконатись, що все нормально. А якщо ні – тоді вжити відповідних заходів.